Garuesit PRO janë duke konkuruar me “Gamer-sat” pas anullimit të garave F1 dhe NASCAR RACES
0 komente

 

Garat virtuale janë duke tërhequr yje – dhe sytë e të gjithë gamer-save!Për shumë njerëz, anullimi i ngjarjeve të mëdha sportive ishte momenti që e bëri pandeminë koronavirus që për herë të parë të ndjehet me të vërtetë. Por gjatë kohës që tifozët e bejsbollit, basketbollit, futbollit pyesin veten se kur do ti shohin sërisht lojtarët në aksion, tifozat e garave reale nuk duhet të presin - sepse shumë nga lojtarët e tyre të preferuar tashmë po konkurrojnë në garat online “sim gara” në të cilat u përfshinë që kur garat e para botërore reale u anulluan.

 

Disa nga këto gara zëvendësuese, të mbajtura fundjavën e kaluar, ishin shumë të suksesshme aq sa befasuan edhe organizatorët. Tani, shumë nga njerëzit që krijuan këto gara janë duke u përpjekur të kuptojnë se si mund ta mbushin hapësiren e mbetur bosh nga pezullimi i garave reale botërore,
pasi tifozët në mbarë botën grumbullohen në shtëpi në një përpjekje kolektive për të ngadalësuar përhapjen e një virusi global.

Me sa duket nuk do të jetë aq e vështirë. Zëvëndësimi i garave reale me ato virtuale tregoj suksesin e garave sim te EA Sports (dhe epokës së Twitch), por gjithashtu hedh dritë mbi një të vërtetë që shumë tifozë të motorëve janë në dijeni: se tashmë një epokë e re konkuruese e motorëve sportiv, virtualë është mbi ne.

 

 

Megjithë pavarsisht nga bezdisjet e serive më të larta botërore të garave, Formula Një, NASCAR dhe IndyCar përfundimisht vendosën më shumë se një javë para që të anulojnë garat e tyre të së Dielës dhe të pezullojnë sezonet e tyre përballë një pandemie në rritje. Për F1 dhe IndyCar, kjo do të thoshte hedhjen e hapësirave të sezonit përkatës, Grand Prix Australian dhe Grand Prix Firestone të Shën Petersburg. Për NASCAR, kjo do të thoshte braktisjen e garës vjetore në Atlanta Motor Speedway - zakonisht gara më e ndjekur e sezonit jashtë Daytona 500.

 https://www.twitch.tv/videos/567919766

Por brenda pak minutash nga ato gara që ishin anuluar, njerëz si TJ Majors filluan të bënin thirrje telefonike dhe të dërgonin mesazhe me tekst.

 

Majori është “zbuluesi” për ekipin # 22 NASCAR, që do të thotë çdo të Diel gjatë sezonit, ai është duke qëndruar në çatinë e stërnipërve duke e vënë në dijeni shoferin (përmes radios) se cilat vetura janë rreth tij, kur është e sigurt që të ndryshoj korsitë, nuk është për tu habitur nga gjëra të tilla. Pra, që ai ndihmoi një zëvendësues virtual për garën e anuluar të Atlantës. Në fund të fundit, është detyra e tij të kujdeset për të tjerët.

 

"Kur u ktheva në shtëpi të Premten kisha një ndjenjë vërtet të çuditshme," shpjeguan majorët në një email për The Verge. "Unë isha me vajzat e mia dhe kur morëm konfirmimin që gjithçka ishte mbyllur për dy javë, fillova të mendoj për të gjithë njerëzit në industrinë e NASCAR që ndoshta do të ishin të lirë të bënin diçka të Dielën." Ndërsa bënte drekë për vajzat e tij, Majorët thanë që ai mendonte se ai dhe disa nga kolegët e tij mund të bashkohen në një garë të skeduluar më përpara, tashmë duke u vendosur nga iRacing, një lojë shumë e njohur sim garash që lehtëson gjithashtu një panoramë të ligave të garave në internet. Por, jo për shumë kohë, majorët filluan të merrnin tekste nga kolegët e tyre të NASCAR në lidhje me fillimin e garës së tyre në vend të versionit të garave zyrtare të Atlanta Motor Speedway.

Majorëve iu pëlqeu ideja, kështu që ai thirri nënkryetarin ekzekutiv të iRacing për të marrë dritën jeshile. Ai filloi të kontaktonte personalitete të NASCAR, gjithashtu, si Dale Earnhardt Jr. (i cili u pensionua vitin e kaluar pasi pësoi tronditje të shumta), shoferin e yllit në rritje, William Byron dhe Chad Knaus, i cili ishte shefi i ekuipazhit për secilin nga shtatë kampionatet e Jimmie Johnson. 

Majorët gjithashtu telefonuan edhe James Pike të Podiumit eSports, i cili vendos prodhime me cilësi të transmetimit të racave sim. "Mora thirrjen nga TJ të Premten pasdite, dhe ai na tregoj për idenë që ata kishin bërë së bashku," tha Pike në një telefonatë me The Verge. Ai më pyeti nëse ishim të interesuar ta transmetonim garën, dhe unë i thashë: po tallesh? Dale Earnhardt, Jr. dhe të gjithë ata drejtuesit e tjerë do të garojnë në garën tonë? Ku mund të nënshkruaj? "" 

Të përballur me një nxitim të papritur të interesit, majorët thanë që ai dhe shoku i tij i shquar Kevin Hamlin e kuptuan shpejt - si çdo gjë në NASCAR - u duhej një markë e mirë.

"Një nga momentet më të befasishme ishte [Hamlin] duke më thirrur për të kërkuar një emër të garës," thanë majorët. Ai vazhdoi të mendonte për filmin The Replacements, kështu që ai sugjeroi që, me një ndryshim të vogël: "Replacements 100", një zhurmë për numrin dhe xhirot që do të ekzekutonin.

Ndërsa filluan të promovojnë Replacements 100 në mediat sociale, Majorët, Hamlin, Pike, dhe të tjerë, dërguan dhjetëra thirrje, tekste dhe mesazhe të drejtpërdrejta nga njerëz në të gjithë NASCAR që mund ishin tw interesuar.

 

Në një intervistë me Pike para garës, Hamlin mendoi se rreth 50 përqind ose më shumë njerëz që punojnë brenda dhe përreth NASCAR tashmë përdorin iRacing dhe kanë pajisje gaming në shtëpi - përfshirë një timon, pedalues ​​dhe PC të krijuar me porosi - gati për të garuar. Kështu që ai dhe majorët u përpoqën të mbushnin një fushë që pasqyronte këtë tendë të madhe, duke lënë anëtarët e ekuipazhit të NASCAR, si dhe disa specialistë të marrëdhënieve me publikun dhe mediat sociale. Por disa shoferë më shumë u hodhën poshtë, duke përfshirë Parker Kligerman, i cili ka ekzekutuar në të tre seritë më të mira të NASCAR, dhe tani garon në serinë zyrtare të NASCAR të veshur nga iRacing.

 

"Kur gjithçka u shua duke anuluar të gjitha garat e vërteta, telefoni im menjëherë filloi të popullohej me njerëzit të cilët shpreheshin, 'le të bëjmë një garë!' Kështu që unë nuk u befasova kur pashë që gjithcka erdhi në kohën e duhur," Shpjegoi Kligerman. “Ishte “cool” të shihje që të gjithë ishin së bashku për këtë iniciativë”

Gara kaloi pa shumë vështirësi. Kishte edhe disa dëmtime më shumë sesa mund të gjesh në serinë eNASCAR. Por, në një moment (gjatë kohës që po garonte), Pike tha që kompjuteri i Kligerman u përpoq të detyronte një azhornim të Windows-it, duke e dërguar atë direkt në mur. Por kombinimi i realizimit të realitetit nga iRacing dhe transmetimit të cilësisë profesionale të Podium eSports ishte një simulacrum i shkëlqyeshëm - një garë "zëvendësimi" pothuajse në çdo kuptim të botës. 

Rezultati ishte një turmë me të vërtetë e mirë për një garë sim, sipas iRacing. Rrjedha kryesore e garës në Twitch arriti në 23,000 shikues njëkohësisht dhe solli mbi 70,000 shikues unik gjatë transmetimit dy-orësh. Pikat kryesore të garës u pritën madje në NASCAR.com "Thjesht mbresëlënëse me pothuajse pa nevojën e njoftimeve apo reklamimeve," tha Kevin Bobbit, drejtori i marketingut iRacing, në një email. 

Një arsye për popullaritetin, tha Kligerman, është ngjashmëria e aftësive. "’Është e vetmja ndihmë që lidhet në një paralel të tillë me botën reale," shpjegoi ai. "Arsyeja që shihni kaq shumë garues PRO të botës reale duke e bërë këtë gjatë gjithë kohës është jo vetëm argëtuese, por fjalë për fjalë në shumë mënyra mund të ndjehen sikur: “unë jam duke bërë diçka që mund të më ndihmojë mua si një drejtues të vërtetë." 

Kjo nuk është aspak rasti si me sportet e tjera. "Nëse disa fëmijë rrahin LeBron James në NBA 2K, kjo nuk do të thotë që fëmija do të hyj në një fushë basketbolli dhe do ta qëllojë atë," tha Kligerman. "Por pjesa qesharake në lidhje me këto gjëra është nëse dikush futet atje dhe kjo më skandalizon mua, ose e tejkalon William Byron? Nëse ata do të merrnin mundësinë për të hipur në një makinë të vërtetë, mund të përkthehej vërtet mirë. "

 

Këto vijnë thjesht nga teknologjia në lojë, tha Pike.

 

"Kushdo që e vendos peshën e tij në kripë vrapon me një timon dhe pedale, ashtu si ju do të bëni në jetën e vërtetë. E vetmja gjë që me të vërtetë përjashtohet janë të gjitha forcat G, por shumë aftësi të tjera janë të njëjta, janë shumë më të drejtpërdrejtë në garat sim në krahasim me gjuajtjen e një bluzeje në një “controller” kundrejt gjuajtjes së një bluzeje në jetën reale, "tha ai.

 

Edhe majorët, të cilët shikojnë një shofer që shkon 200 milje në orë çdo fundjavë, pajtohet në një farë mase. "Gara e vërtetë kërkon një aftësi të madhe dhe trimëri," tha ai. "Gara Sim është ende tepër e vështirë."

 

  

E para që u bë e njohur ishte Beteja All-Star e Gara në Garë - një konkurs në garën sim rFactor 2 që u promovua nga një site relativisht i ri i lajmeve të motorsporteve, The Race, dhe ndërmarrja e tij mëmë, Torque Esports. Por ndërsa Gara mund të mos jetë e njohur për shumicën, një nga organizatorët ishte një njeri që, mbi një dekadë, ka ndërtuar disa nga themelet e garave sim: Darren Cox.

 

Cox filloi "GT Academy" të Nissan në vitin 2008, i cili përshkoi garuesit më të mirë të lojërave në botë kundër njëri-tjetrit në garën popullore të PlayStation, Gran Turismo, me fituesin përfundimtar të marrë mundësinë për t'u bërë një shofer i botës reale. Ndërsa dukej si një zhurmë në atë kohë, GT Academy (dhe një pasardhës shpirtëror, multi-platform i krijuar nga Cox i quajtur "World's Fastest Gamer") në fund të fundit ndihmuan të vërtetonin se ekziston një lidhje midis aftësive që bëjnë një shofer sim të mirë garash dhe ato që kërkohen të pilotojnë gjënë e vërtetë.

 

"Ishte hapja për shumë gjëra që njerëzit po bëjnë sot," tha Cox, i cili tani ndihmon në menaxhimin e ekipit të esports F1 të Mercedes-Benz, në një telefonatë javën e kaluar.

Cox thotë se ai filloi të dëgjojë "thashetheme" se Grand Prix Australiane do të anulohej rreth një ditë para se F1 të bënte njoftimin dhe menjëherë mendoi "Ti e di çfarë? Ne duhet të bëjmë diçka për fansat. Ne duhet të provojmë dhe të bëjmë disa gara të Dielën. "

Ai punoi me The Race dhe Torque duke njoftuar ngjarjen dhe tha që shoferet - përfshirë Verstappen, Pagenaud, Rosenqvist, madje edhe yllin e ish-F1 dhe IndyCar, Juan Pablo Montoya - filluan të arrijnë të pyesin se si të përfshihen.

 


"Unë thashë, ja, ti e di, le ta bëjmë, do ta financoj. Ne nuk kemi konfirmuar asnjë shofer. Ne nuk e dinim nëse dikush do të vinte. Dhe në të vërtetë ishte ajo linjë e madhe e modës së vjetër, ‘ndërto atë dhe ata do të vijnë,” tha Cox. "Dhe ata e bënë, ju e dini. Dhe mund të jem në procesverbal tani për të thënë që askush nuk u pagua për të qenë në atë garë. Askush nuk kërkoi para. Askush nuk kërkoi ndonjë markë. Askush nuk kërkoi kushte specifike.

Askush nuk kërkoi një favor. " Për dallim nga Replacements 100, Cox dhe The Race nuk u përpoqën të krijonin një zëvendësues virtual për Grand Prix të Anuluar të Australisë. Në vend të kësaj, ata thanë se pista dhe makina në të cilën do të garonin të gjithë do të ishin një surprizë. Ata gjithashtu mbushën fushën me racers sim dhe personalitete në YouTube për t'i mbajtur gjërat e lehta. Rezultati? Qindra mijëra shikime, numra që Cox i quajti "të çmendur", megjithëse duke pasur parasysh rrethanat, ai tha se nuk ishin krejt befasuese.

“Tifozët janë të uritur nga gara. Askush nuk dëshiron të shikojë lajmet. Të gjithë duam të shpërqendrohemi dhe kjo është vetëm një mënyrë me mendje të lehtë për të kaluar atë që është një kohë e vështirë për të gjithë, ”tha Cox.

 

Gara tjetër sim e madhe e ditës u faturua si një zëvendësim i drejtpërdrejtë i Grand Prix-it të Anuluar F1 të Australisë. Dubluar "Jo GP AUS", ajo u vu nga Veloce Esports, një kompani që fushon ekipe në një numër disiplinash të ndryshme të esports.

Jamie MacLaurin, një nga themeluesit e Veloce, tha në një telefonatë në fund të fundjavës së kaluar se sa më shpejt që Grand Prix Australiane u anulua, "ne u ulëm si një ekip dhe menduam, - a mund ta heqim këtë?"

"Ishte e ndërlikuar të mos tregohesh shumë pozitive për diçka duke marrë parasysh rrethanat aktuale," tha MacLaurin. "Por filozofia jonë ishte që ne donim t'u jepnim tifozëve diçka që do të humbnin. Dhe esports mund të bëhet nga komoditeti i shtëpisë tuaj. "

 

MacLaurin dhe Veloce përjetuan një efekt të ngjashëm domino me atë që bëri Majors dhe Hamlin në organizimin e garës së tyre. "Kemi një rrjet të mirë në botën e vërtetë të garave," tha MacLaurin. “Pasi morëm një avion në çift, ata dërguan mesazhe me shokët e tyre. Në fund, ne duhej të fillonim t'i largonim njerëzit sepse kaq shumë njerëz ishin të dëshpëruar për t'u përfshirë ".

MacLaurin tha se Veloce me përpikëri u përpoq të vinte së bashku një fushë që nuk ishte shume konkurruese, ashtu si organizatorët e The Replacements 100. "Ka një kohë dhe një vend për gara konkurruese, por me natyrën e koronavirus kemi kërkuar diçka pak më shumë dritë zemër, dhe kjo është arsyeja pse ne kemi përfshirë disa YouTubers të cilët ... ndoshta nuk kanë qenë shoferët më të mirë, "tha MacLaurin me të qeshur. 

Kur erdhi e Diela, shoferi i F1 Lando Norris kryesoi fushën e shoferëve të garave sim dhe YouTubers pasi garuan në një version virtual të shkurtuar të Grand Prix Australian duke përdorur lojën F1 2019. Gara sim krijoi një vëmendje të jashtëzakonshme, me Norris ' Rrjedha Twitch vetëm duke tërhequr në 70,000 shikues të njëkohshëm për pjesën më të madhe të transmetimit.

MacLaurin tha që kishte gjithsej rreth 175,000 njerëz duke parë garën në një moment, kur ndërthuren numrat e Norris me transmetimet kryesore dhe transmetimet e konkurrencës tjetër. "Të gjithë shpresonim se do të arrinim në këtë numër, por për të qenë realist, kurrë nuk mendoja se mund të ndodhte," tha MacLaurin. 

Një arsye pse ngjarja e Veloce tërhoqi aq shumë interes është që shumë nga njerëzit e përfshirë kanë ndërtuar ndjekjet e tyre në Twitch dhe YouTube që shkojnë përtej sim garave konkurruese, sipas Hazel Southwell, një gazetar i motorsports dhe bashkëthemelues i Inside Electric, një lajm faqe e dedikuar për të mbuluar serinë garash elektrike Formula E. 

Gara Veloce "në teori kishte emra më pak të mëdhenj, nëse ju vijnë nga këndvështrimi i motorit të" jetës reale "sesa The Race", tha Southwell. Por gara përfundimisht tërhoqi një numër të madh sepse shoferë si Norris po drejtonin rrjedhën e tyre gjithashtu. "Lando është i famshëm për një tifoz F1 si një shofer F1 - por për shumë njerëz në Twitch ai është thjesht një djalë qesharak që luan PUBG dhe ka një të qeshur me të qara dhe ata mendojnë se është mjaft bukur për tu pajtuar".

 

 Richard Petty


Në Shkurt 1979, një stuhi dëbore e befasishme dhe rekord varrosi pjesën më të madhe të Bregut Lindor të Shteteve të Bashkuara nën një deri në dy këmbë dëbore, duke bërë që miliona njerëz të gjuanin në shtëpitë e tyre për fundjavën. Koha e stuhisë ishte vendimtare për NASCAR, tha Pike, sepse jo vetëm që po ndodhte Daytona 500, por ishte hera e parë që çdo garë me atë gjatësi u transmetua drejtpërdrejt nga fillimi në fund në televizion. Si rezultat, tha ai, "shumë njerëz të akorduar në atë garë - dhe kështu ndodh që vetë ajo garë ishte një nga garat më të mira të të gjitha kohërave".

Me gjysmë xhiro për të kaluar, legjendat e NASCAR-it Donnie Allison dhe Cale Yarborough po luftonin për epërsinë. Yarborough provoi një pasim të guximshëm për fitoren, ana e majtë e makinës së tij duke përtypur në barin e infieldit. Allison u zhvendos për tu bllokuar. Të dy makinat u përplasën dhe u përplasën duke u përplasur në mur. Një tjetër legjendë e NASCAR-it (me siguri legjenda e NASCAR-it) u kap për të fituar Daytona 500 të gjashtë të tij: Richard Petty.

 

"Kjo garë e vetme filloi zgjerimin e NASCAR nga një sport kryesisht Juglindor në një sport kombëtar," tha Pike. "Dhe ne e kuptuam menjëherë hyrjen në [fundjavën e kaluar] se kjo ishte një moment i moment79 Daytona 500 momenti ynë."

 

Duke parë suksesin e tre garave fundjavën e kaluar, dhe çfarë ka ndodhur në ditët që nga atëherë, duket se Pike mund të ketë të drejtë. Jo vetëm që qindra mijëra njerëz u akorduan për të parë tre gara sim të ndryshme shumë të ndryshme të minutës së fundit, por secili grup i organizatorëve - dhe disa të tjerë - tani kanë mbajtur ose shpallur gara të reja me listat më të thella të emrave të familjeve dhe një marketing shumë më të madh shtytje.

 

Replacements tani do të jetë një seri tetë garash që do të zhvillojë çdo javë tjetër të netëve të së enjtes. Gara dhe Torque Esports mbajtën një garë të dytë të Shtunën. Veloce po pret një garë "Jo BAH GP" në vend të garës së anuluar Bahrain F1 të Dielën. Seritë ekzistuese sim racing janë gjithashtu duke parë një gungë. Seria eNASCAR Coca-Cola iRacing që Kligerman garon në tërhoqi afro 300,000 shikues për një garë të planifikuar rregullisht të martën natën.

Seritë e mënjanuara janë vetë duke u hedhur në përzierje. F1 njoftoi një seri "Grand Grand Prix" për të zënë vendin e garave të anuluara. IndyCar po vendos një seri të veçantë garash në iRacing. Dhe NASCAR është bashkuar me Fox Sports dhe iRacing për të organizuar një garë sim simpatike pro që do të transmetohet në televizion, si dhe në internet.

Për disa, është vërtetimi që po vinte shumë kohë. "Gara Sim ishte paksa e çuditshme nga esportet e tjera për një kohë të gjatë," tha Southwell. "Jo shumë para, jo shumë entuziazëm, por gjëra të tilla si lojrat zyrtare F1 që shtojnë aftësinë për të ngritur ligat në internet e kanë bërë atë shumë më lehtë të arritshme si një formë e konkurrencës. Ashtu si me diçka si Dota, ju thjesht instaloni lojën, git git dhe i jepni një provë të shkëlqyeshme të mirë. "

Përzierja e sim garave dhe transmetimit në ekran javën e kaluar gjithashtu ka qënë një moment i rëndësishëm. Drejtuesit e emrave të mëdhenj tërheqin tifozët të cilët mund të jenë të ri në sim gara. Personalitetet e YouTube dhe transmetuesit e Twitch sjellin të vetët në kohë reale, dhe madje bëjnë video për ngjarjet para dhe pas. Dhe njerëz si Norris i bëjnë të dy.

Rritja dihet se vret një gjë të mirë, sidoqoftë. Dhe kështu të tjerët, si Cox, janë të kujdesshëm.

 

 

      

 

 

 

Lini një koment