Riot’s Valorant nuk ka dalë ende, por tashmë po duket si një ndjesi e “esports”
0 komente

 “The tactical shooter” po thyen rekordet e Twitch, dhe është ende në beta

 Loja e re Riot, Valorant, është si një frymë e fresket në të njëjtën kohë totalisht jo-origjinale. “The first person shooter” hapi versionin e mbyllur beta ditën e martë për shikimin gargantuan në Twitch, falë marreveshjes pjesërisht me Riot, platforma që i lejoi streamers-at popullore te kenë çelësat e hyrjes në beta ndërsa ata luanin lojën live. Pasi të keni parë shumë orë të lojës dhe të luani vetë, është e qartë se Valorant është një lojë hiper-konkurruese që ushqen ndoshta një pjesë të vogël të bashkësisë së lojrave të përgjithshme. (Tani për tani, është vetëm në PC, nuk ka ende plane për Console.) Por kjo nuk ka rëndësi, sepse tashmë duket se ka të ngjarë të jetë sensacioni tjetër i madh i esports, pavarësisht natyrës së tij hardcore dhe faktit që ka marrë hua pothuajse çdo komponent të dizajnit nga titujt e mëparshëm kompetitiv. 

Valorant, edhe në formën e saj beta, po arrin në një moment vendimtar për skenën e lojrave konkurruese. Pjesa më e madhe e botës së esporteve rrotullohen rreth arenave të betejave në internet me multiplayer, ose MOBA, si Dota 2 e Valve dhe Riga's megahiti League of Legends. Ekzistojnë komunitete të esports-ve, si komuniteti i lojërave të luftimeve dhe ato që rrethojnë lojëra individuale si Psyonix's Rocket League, që ekzistojnë si subkultura të ngrohta brenda fushës më të gjerë të esports, por MOBA-të mbretërojnë suprem.

 Vetëm lojërat e bëra nga kompani me burime të jashtëzakonshme si Activeision Blizzard me Thirrjet e Duty League dhe Overwatch League dhe Epic Games me Fortnite kanë guxuar të përpiqen të blejnë një vend në tryezë përmes strukturave unike të ligës, vlerave të prodhimit të lartë.

Sidoqoftë, ekziston një përjashtim i madh: Counter-Strike. Me siguri “team base shooter” nga e cila Valorant merr hua pothuajse të gjithë strukturën e saj, Counter-Strike ka mbetur një FPS konkurruese elastike ndaj industrisë gjithnjë në ndryshim dhe ende popullore në të gjithë botën. Counter-Strike ka një bazë globale tifozësh që i mungon Call of Duty, dhe prapë e rendit atë si ndër lojërat më të luajtura në Steam dhe titujt më të ndjekur në Twitch, megjithë lëshimin e tij gati tetë vjet më parë. Tani për tani, më shumë se 1 milion njerëz janë duke luajtur lojën në Steam, duke e bërë atë pothuajse aq të popullarizuar në PC sesa katër lojërat e ardhshme të kombinuara.

 Kjo është pikërisht arsyeja pse Valorant duket e parëndësishme për sukses. Ta themi thjesht, loja kombinon superfuqitë specifike për karakterin, të ndikuara shumë nga Overwatch me një model të tensionuar, me intensitet të lartë “tactical shooter” pak a shumë të kopjuar nga Counter-Strike: Global Offensive. Riot është duke u përpjekur të ndërtojë një Counter-Strike modern, një që apelon për një brez të tifozëve të MOBA që u rritën me idenë për të nderuar aftësitë tuaja si një hero specifik me fuqi unike dhe një aftësi përfundimtare për t'u përdorur në momente vendimtare, përcaktuese të ndeshjes .

 Duke vajtur nga pritja e hershme në Twitch, Valorant po e merr atë recetë të drejtë në një mënyrë që mund të tërheqë transmetuesit e mëdhenj dhe lojtarët pro nga lojërat e tjera. Loja shkatërroi rekordin e Twitch për ndeshjen më të ndjekur në një ditë të vetme, me 34 milion orë shikime. Dhe shikimi i njëkohshëm i lojës së 1.7 milion njerëzve ishte i dyti vetëm në Kampionatin Botëror të League of Legends 2019.

 

Ekziston një faktor tjetër që mund të kontribuojë në suksesin e lojës: Valorant nuk është lojë “Battle Royale”. Riot po e rrit trendin që industria e lojërave po e stuhon për shkak të stuhisë për tre vitet e fundit, ose duke lëshuar një “tactical shooter”. Që nga publikimi i Battlegrounds të PlayerUnknown's në fillim të vitit 2017, lojërat BR kanë konsumuar tregun e “shooter”. Fortnite është një nga lojërat më dominuese në planet në të gjitha platformat, ndërsa një numër i konkurrentëve janë ngritur për të provuar të përfitojnë nga potenciali i marrjes së parave të Epic, si Legjendat e Respawn Apex dhe Call of Duty: Warzon së Activision. Por ne gjithashtu po përjetojmë një lodhje BR, pasi eksitimi fillestar i zhanrit zbehet dhe potenciali i tij i esports ka provuar hit-ose-miss.

 Valorant po hedh hapat për të ofruar dika alternative, “traditional team base”, dhe “skill-based approach” që per tifozët e “shooter hardcore” duken pranuese, sepse largojnë të gjithë fatin dhe rastësinë e zhanrit BR. Në një pjesë të vogël të lojërave që luajta në beta dje, u trondita se sa e përpiktë dhe e ngadaltë është loja. Matchdo ndeshje kërkon që një skuadër të vendos një bombë dhe ta mbrojë atë, ndërsa tjetra përpiqet ta hequr. Ju keni vetëm një jetë për raundin. Kur njëra skuadër e shkaterron plotësisht njëra-tjetrën, gjë që ndodh shpesh, raundi përfundon me herët - nëse bomba nuk ishte e vendosur, atëherë ajo duhet të shpërbëhet.

 Skuadra që fiton 13 raunde fiton së pari gjithë ndeshjen. Dhe në përvojën time, kjo mund të zgjasë nga 30 deri në 40 minuta nëse do të shkoni kundër një skuadre qe perputhet me tuajin. Aftësitë e heroit, te cilat e kane krahasuar Valorant me Overwatch, nuk janë aq kritike sa mendova. Te paturit e aftesive dhe reflekseve mbinjerëzore, e kombinuar me aftësinë për të parashikuar veprimet e kundërshtarit dhe për të komunikuar dhe bashkëpunuar me shokët tuaj të ekipit, do të përcaktojë në masë të madhe nivelin tuaj të suksesit. Mësoni se si të përdorni armët e ndryshme që mund të blini në fillim të çdo raundi - gjithashtu një veçori e huazuar nga Counter-Strike - do të përcaktojë se sa vdekjeprurës mund të jeni.

 Fuqitë janë pikërisht aty për të shkundur gjërat dhe, sipas vlerësimit tim, u japin njerëzve momente lavdie që ata mund të mburren në internet dhe të ndajnë në mediat sociale, të ngjashme me atë se si një aktivizim i mbërritur i mbingarkuar me kohë të mirë, mund t’ju japi fitore ne lojën e theksuar “team shooter” te  Blizzard. Disa janë mjaft argëtuese për t'u përdorur, si aftësitë e “Jett’s updraft jump“dhe “tailwind dash”. Dhe Sova, harkëtarja Riot e ngjashme me Hanzo për “games tutorial”, ka disa përfitime fantastike, si t'ju lejojë të shihni armiq përmes mureve dhe madje t'i godisni ato me tërbimin përfundimtar të gjuetarit të tij.

 Por në fund të ditës, çdo lojtar tjetër mund të të marrë poshtë me një goditje kokësore në thelb në çdo moment, duke i dhënë ndonjë fuqi pothuajse shumë zhurmë. Në ndeshjet e mia Valorant, e gjeta veten duke u ndëshkuar në mënyrë rutinore për gabime te kota, si të shikoja përreth një qosheje, kur isha i pasigurt nëse një armik tashmë po e bënte këtë apo duke harruar të ecte i qetë, ndërsa duke përdorur tastin shift për të hequr tingullin e gjurmëve të mia. Akuzimi vetëm në një situatë do t'ju bëjë që të vriteni pothuajse menjëherë nëntë herë nga 10. Duke harruar të luani objektivin dhe të kapeni zjarr në zjarr të vegjël gjithashtu do ta vendosni ekipin tuaj në disavantazh pasi timeri fillon të shënojë më afër zeros.

 

 

Valorant është, mbi të gjitha, një lojë taktike që kërkon që ju të komunikoni me shokët tuaj të ekipit për të pasur sukses dhe kërkon që të praktikoni qëllimin tuaj për të pasur ndonjë shpresë për të fituar një periudhë një-për-një. Ky nivel i kërkesës dhe përkushtimit të aftësive mund të nënkuptojë se nuk ndikon në nivelet kryesore të popullaritetit si Fortnite ose Overwatch, por dizajni i lojës e bën pozicionin Valorant si një asport më të arritshëm sesa një titull BR ose diçka aq kaotike sa Overwatch ose MOBA. Siç ka provuar Counter-Strike me kalimin e viteve, disa lojëra, veçanërisht “tactical shooter” për t’u kuptuar lehtë, nuk ju duhen 100 milion lojtarë aktivë për t'u bërë esportet e njohura; ju thjesht keni nevojë për një komunitet me tifozë shumë të përkushtuar të gatshëm të akordoni dhe të vazhdoni me të.

 “Tactical shooter” lëvizin mjaft ngadalë dhe kanë objektiva të qarta sa janë të lehta për tu pare dhe tretur, edhe për shikuesit që nuk e luajnë lojën rregullisht. Tashmë unë mund të shoh nje turne të madh Valorant ose mund te luaj ne sfond live streaming, nderkohe qe bej diçka tjetër.

 Rounddo raund ka një fillim, mes dhe mbikëqyrje koherente, dhe ka një moment të shkëlqyeshëm që ndërtohet drejt pikës së gjysmës kur skuadrat ndërrojnë anët dhe më pas përfundimi i një ndeshjeje që bën akordimin në çdo moment të vlefshëm. Ekzistojnë mundësi për shfaqje të theksuara duke përdorur një aftësi të mirë kohe të duhur, dhe një lojtar mundet, kundër të gjitha mosmarrëveshjeve, të marrë një ekip të tërë vetëm nëse ata janë mjaft të aftë. Ka shumë mundësi për argëtim të qëndrueshëm me Valorant, edhe nëse nuk është me të vërtetë lloji i lojës që ju pëlqen të luani vetë.

 Valorant ka një rrugë të gjatë përpara për tu lancuar. Ne nuk e dimë saktësisht kur do të dalë, nëse do të dalë madje edhe ne Console, dhe cilat janë saktësisht ambiciet e Esports të Riot. Por suksesi i hershëm i lojës dhe kombinimi çuditërisht i efektshëm i elementeve Riot ka anketuar ngritur Valorant si lojën më të mrekullueshme të re për të goditur skenën konkurruese në vite. Ai ka potencialin për t'u bërë Lidhja tjetër e Legends e kompanisë, por kjo do të varet nëse shuma e pjesëve të saj mund t'i japë asaj më shumë fuqi qëndrimi sesa të gjitha lojërat nga të cilat ai merr hua.

Posto një koment

Produkte të përzgjedhura

include usage is not allowed in this context include usage is not allowed in this context