PËRSE KIDULT ?
Epo, është e vështirë të thuhet saktësisht se si, sepse ata mund të duken të rritur pa ndonjë dashuri për gjërat për fëmijët, por aktivitetet që i identifikojnë ata janë:
- Janë të gatshëm për të parë vazhdimin e filmit të tyre të fëmijërisë, për të parë të riun e Disney ose për të parë superheronjtë e komikeve Marvel dhe DC.
- Ata veshin rroba me dizajne si p.sh. të Star Wars, por ato mund të jenë të çdo filmi vizatimor, mund të jenë superheronj ose një dizajn rinor për njerëzit nën 18 vjeç.
- KIDULTS blejnë aksesorë me dizajne rinore: nga gjëja thelbësore që është një këllëf telefoni te një çantë shpine apo çantë me printimin e personazhit të tyre të preferuar.
- Ata blejnë videolojëra ose lodra: më të zakonshmet nga fëmijët janë videolojërat dhe kujtimet e tyre për konsolat e vjetra, si dhe blejnë të gjitha lodrat që dikur i përdornin shumë vite më parë.
Të gjithë KIDULT-ët nuk duhet domosdoshmërisht të plotësojnë të gjitha këto karakteristika, por vetëm duke bërë një nga këto, ju mund t’i njihni. Jo të gjithë njerëzit janë të barabartë dhe kanë të njëjtin nivel fanatizimi, ose të njëjtat gjëra, gjithçka do të varet nga gjenerata se kush janë.
Vitet e fundit, evolucioni natyror dhe teknologjik ka bërë që fëmijët të bëhen djem shumë më shpejt. Sot, në moshën 10-11 vjeç, një djalë/vajzë kërkon produkte KIDULT në dyqane. Ndërkohë që fëmijët duan produkte “KIDULT”, në të njëjtën kohë të rriturit mezi presin të bëhen sërish fëmijë. Për këtë arsye, është krijuar një “objektiv i ri” i konsumatorëve, i përfaqësuar nga KIDULT-të, të cilët konfirmohen se janë jashtëzakonisht ndihmues dhe pritës në aspektin e biznesit. Në vende të tjera (nga Spanja në Francë, nga Britania e Madhe në Gjermani) produktet e lidhura me botën KIDULT gjenerojnë një volum gjithnjë e më të rëndësishëm në biznes.
Së fundi, një element tjetër për të mos u nënvlerësuar: në vendin tonë ka një rënie të vazhdueshme të lindjeve.
Targeti i fëmijëve të vegjël dhe të rritur për fat të keq po zvogëlohet dukshëm në mënyrë progresive. Nga ana tjetër, audienca e konsumatorëve KIDULT ose më mirë e të “rriturve adoleshentë’’, po zgjerohet.
Dhe për këtë arsye Albagame ka zgjedhur të ndërmarrë iniciativën e re të quajtur KIDULT PROJECT, e cila ofron përmes markave cilësore një gamë produktesh të afta për të ushtruar një tërheqje të fortë.
Burimi: INSTAT