Skip to content

Contact us:

+355 69 602 3830

Cart
0 items

Blog

Fifa 23 do të hyjë në histori si FIFA e fundit, por padyshim jo më e mira.

by Marketing Albagame 04 Oct 2022

FIFA 23 shënon fundin e një epoke për seritë e gjata. Pas një partneriteti pothuajse 30-vjeçar që filloi me lojtarë si David Platt që zbukuronin kopertinën, EA Sports ka ndarë rrugët me organin qeverisës të futbollit për një mosmarrëveshje licencimi. Lojërat e ardhshme në seri tani do të heqin emrin FIFA në favor të një emërtimi të ri të EA Sports FC. Jo se mund ta dalloni nëse luani FIFA 23, ki parasysh. Pavarësisht se është ndeshja e fundit e stolisur me emrin e njohur, është si zakonisht, si brenda dhe jashtë fushës për kartën më të fundit të futbollit të EA. Ka disa shtesa të reja të përhapura në mënyrat e ndryshme të lojës – dhe Ultimate Team sheh ndryshimin e tij më domethënës në vite – por në pjesën më të madhe, kënga mjellma e FIFA-s është një lojë me përsëritje të vogla.

Kjo fillon sapo të dilni në barin e tij të bërë në mënyrë të shkëlqyer, me prezantimin e HyperMotion2 që siguron që çdo ndeshje në FIFA 23 të duket dhe të ndihet më autentike dhe zhytëse. Kjo teknologji inovative u shfaq për herë të parë në lojën e vitit të kaluar dhe i lejoi zhvilluesit të kapnin me lëvizje të gjithë 22 lojtarët në një ndeshje të jetës reale. Duke kapur çdo minutë detaj dhe veprim specifik të kontekstit për plot 90 minuta dhe duke e zbatuar atë në lojën e FIFA-s, pati një bollëk animacionesh të reja që e afruan simulimin më afër realitetit. Me HyperMotion2, FIFA 23 thjesht zgjerohet me paraardhësin e tij duke marrë edhe më shumë të dhëna si nga ndeshjet e plota ashtu edhe nga seancat stërvitore me ekipet profesionale. Kjo do të thotë që lojtarët lëvizin nëpër fushë, përplasen me njëri-tjetrin dhe godasin topin me rrjedhshmëri të shtuar dhe një ndjenjë të shtuar të realizmit.

             

Ndikimi që kjo ka në lojë është i dukshëm, veçanërisht në lidhje me ritmin e përgjithshëm të lojës. E thashë të njëjtën gjë vitin e kaluar, por FIFA 23 është dukshëm më i ngadalshëm se pararendësi i tij. Lojtarët me këmbë në flotë mund të jenë akoma shkatërrues, por ata punojnë më mirë në breshëri të shkurtra, duke përdorur përshpejtimin e tyre për të fituar një hapësirë ​​hapësire ose duke kaluar një vijë statike prapa. Në pjesën më të madhe, golat krijohen përmes lëvizjeve të pasimeve gjithëpërfshirëse. Zgjedhja e një shoku të skuadrës është më konsistente këtë herë, dhe ka një reagim dhe zinxhir të kënaqshëm për pasimet që përbën një emocion të vërtetë kur jeni në gjendje të spërkatni topin përreth për të krijuar hapje dhe përfundimisht të përfundoni një lëvizje me topin të vendosur në fund. qoshe. Për ta kundërshtuar këtë, mbrojtësit ndihen më inteligjentë në lidhje me pozicionimin e tyre dhe goditjet e suksesshme shpesh përfundojnë me rimarrjen e topit. Jockeying është gjithashtu një rrugë efektive për të fituar topin prapa, veçanërisht kur përdorni një lojtar më të fortë i cili është në gjendje të përdorë fuqinë e tij për një efekt të madh, dhe goditjet me rrëshqitje më në fund ndihen përsëri të zbatueshme.

Pavarësisht këtyre ndryshimeve, FIFA 23 nuk ndihet si një hap i rëndësishëm përpara në ndeshjen e vitit të kaluar. Është shumë një rast i përmirësimeve në rritje në atë që ishte krijuar më parë, kështu që është ende një lojë e mirë, thjesht jo një lojë që ndihet veçanërisht e re. Në fakt, një nga të vetmet shtesa të reja është ardhja e goditjeve me fuqi, të cilat e shohin lojtarin tuaj të marrë një goditje të ekzagjeruar përpara se ta lëshojë topin drejt portës në mënyrë të zhurmshme. Zmadhimi dramatik që shoqëron çdo mbyllje e bën goditjen e fuqishme të ndjehet sikur i përket Mario Strikers ose Captain Tsubasa në vend të FIFA-s më të fundit, por nuk ka mënyrë më të kënaqshme për të shënuar një gol në FIFA 23. Shumicën e kohës, megjithatë, duhet kaq shumë kohë për të gjuajtur një nga këto gjuajtje, saqë do të tërhiqeni para se topi të largohet nga këmbët tuaja. Dhe kur ndodh, saktësia ndryshon, nga bërtitësit e saktë që fluturojnë në këndin e sipërm deri te qerpikët e egër që përfundojnë më afër flamurit të qoshes. Kjo krijon një element tërheqës rreziku dhe shpërblimi, ku mund të ketë opsione më të mira dhe më të sigurta, por asgjë nuk mund të kalojë një goditje që rrjeta mezi mund ta përmbajë.

             

Shtesat e tjera të reja janë po aq pozitive. Loja e femrave shfaqet më e spikatur se kurrë më parë, me përfshirjen e futbollit të klubeve që i bashkohet asortimentit të skuadrave ndërkombëtare që kanë qenë në lojë që nga FIFA 16. Ka vetëm dy liga për të zgjedhur — Superliga angleze e femrave dhe divizioni francez 1 Arkema – por më në fund të jesh në gjendje të luajë si klube si Chelsea dhe Lyon është një shtesë e vonuar prej kohësh. HyperMotion2 u përdor gjithashtu për të kapur futbollin e femrave, kështu që lojtarët si ylli i kopertinës, Sam Kerr dhe sulmuesja e Arsenalit, Vivianne Miedema, lëvizin ashtu siç do ta prisnit dhe do të ndiheni të ndryshëm nga homologët e tyre meshkuj. E vetmja pengesë është se ju mund të përdorni vetëm skuadrat e grave në miqësore dhe turne, kështu që mund të luani një sezon të plotë në secilin divizion, por jeni i kufizuar në një fushatë të vetme dhe nuk jeni në gjendje të blini lojtarë ose të angazhoheni në ndonjë nga lehtësitë e tjera që gjenden në modalitetin e karrierës së FIFA-s.

Duke folur për këtë, mënyra e karrierës është pothuajse e njëjtë si më parë. Një nga veçoritë e reja ju lejon të merrni pjesë në momentet kryesore të lojërave që mund të luhen në vend që t’ju duhet të luani për 90 minutat e plota, duke siguruar që ju të keni akoma një ndikim në ndeshjet që po simuloni. Nëse zgjidhni një karrierë lojtari, tani mund të formësoni personalitetin e tyre për të marrë adhurues për atribute të caktuara. Ndihma ndaj një shoku të skuadrës do të gjenerojë pikë Heartbeat, për shembull, ndërsa mbajtja e topit dhe shënimi i vetes do të gjenerojë pikë Maverick dhe Virtuozo. Këto pika më pas do të nxisin atributet që lidhen me secilin stil personaliteti, pavarësisht nëse ai ofron një goditje për driblimin dhe përfundimin ose kalimin dhe kontrollin e topit. Ju gjithashtu mund të shpenzoni para në lojë për të fituar pikë shtesë, të themi, duke dhuruar për një bamirësi ose duke blerë një orë të shtrenjtë. Është një sistem binar që e përdor fjalën “personalitet” shumë lirshëm, por është një hap në drejtimin e duhur, edhe nëse kryesisht zbehet në sfond dhe nuk e ndryshon në mënyrë drastike ndjenjën e modës së karrierës.

             

Në një lëvizje të zgjuar PR, AFC Richmond është gjithashtu një ekip i luajtshëm në FIFA 23. Ju do të shihni Ted Lasso duke patrulluar linjën e kontaktit dhe të dalë nga tuneli me një formacion që paraqet Roy Kent dhe Jamie Tartt. Është një mashtrim argëtues për fansat e shfaqjes, edhe pse në të vërtetë nuk shkon askund përtej pamjeve. Mund të zgjidhni Richmond në modalitetin e karrierës dhe t’i ngjitni ato në Premier League, por konferencat e shtypit ende përdorin të njëjtat përgjigje gjenerike, kështu që mos prisni ndonjë rresht specifik për Ted-in. Përzgjedhja e Richmond gjithashtu ju vë në një vrimë për të filluar, sepse skuadra është shumë e vogël. Pozicionet e stolit dhe mbrojtësit plotësohen nga lojtarë gjenerikë në vend të mungesës së personazheve të mjaftueshëm në shfaqje, por ndihet si një gabim që nuk ka më shumë prej tyre. Ju duhet të shpenzoni dritaren tuaj të parë të transferimit duke blerë rezerva për pothuajse çdo pozicion, kështu që aftësia për të përdorur Richmond në modalitetin e karrierës nuk duket veçanërisht e menduar mirë.

 Sigurisht, fokusi kryesor i EA në FIFA 23 është Ultimate Team. Prodhuesi vjetor i parave ka ripunuar sistemin e tij kimik këtë herë, me kiminë maksimale të mundshme që skuadra juaj mund të arrijë tani 33 në vend të 100. Ju jeni ende të shpërblyer për të pasur shokë skuadre që ndajnë liga, klube dhe/ose kombësi, por këto lojtarët nuk kanë nevojë të jenë ngjitur me njëri-tjetrin në mënyrë që të marrin rritjen e atributeve. Ç’është më e rëndësishmja, nuk ka asnjë ndëshkim për futjen në fushë të një lojtari me kimi zero. Ju mund ta ngjitni Messin në krah në një ekip që përndryshe përbëhet nga lojtarë të Serisë A dhe atributet e tij nuk do të ulen papritur sepse nuk ka lojtarë argjentinas apo PSG pranë tij. Kjo e transformon Ekipin Ultimate në modalitetin e lojës së futbollit me fantazi, siç ishte faturuar fillimisht. Kartat që shumë pak njerëz do t’i kishin përdorur më parë tani do të jenë të zbatueshme sepse nuk duhet të shqetësoheni për lidhjet e tyre me lojtarët e tjerë në ekipin tuaj. Skuadra juaj ka potencialin të jetë më e larmishme dhe unike për ju, ndërsa vendimi për të ndryshuar kartat e modifikimit të pozicionit është gjithashtu një vendim pozitiv. Në FIFA 23, këto karta mund të përdoren vetëm për të zhvendosur një lojtar në pozicionin e tij dytësor të jetës reale, duke i dhënë fund skuadrave që vendosin pesë sulmues në mesfushë pa pasoja negative.

             

E vetmja pengesë e këtij rinovimi kimik është efekti që ka në Sfidat e Ndërtimit të Skuadrës (SBC). Më parë, ju mund të rrinit lojtarët në çdo pozicion dhe të arrini mjaftueshëm kimi nëpërmjet kombësisë së tyre të përbashkët dhe faktorëve të tjerë për të qenë në gjendje të paraqisni skuadrën. Kjo është më e vështirë tani sepse lojtarët e përdorur jashtë pozicionit të tyre natyror përbëjnë zero kimi dhe kërkesat për disa nga këto SBC ju kërkojnë të paraqisni një skuadër ku vlerësimi i kimisë i secilit lojtar është të paktën një ose dy. Kjo duket si një lëvizje tjetër e krijuar për të tërhequr lojtarët të blejnë paketa në mënyrë që të marrin më shumë karta që mund të jenë potencialisht të përdorshme në SBC të ndryshme. Është një shenjë e sigurt, nëse keni nevojë ndonjëherë, se aspektet grabitqare të Ekipit Ultimate nuk do të zhduken së shpejti. Çështja e transparencës së paketave është ende e turbullt dhe ata që shpenzojnë më shumë para do të përfundojnë me ekipet më të mira.

FIFA 23 është një fund i përshtatshëm i një epoke, duke kapur me sukses thelbin e lojës së bukur së bashku me praktikat dëshpëruese të shkabave të etur për fitim që qarkullojnë sipër. Ka të bëjë sa me lakminë, aq edhe për të shënuar një ulëritës. Një lojë ku veprimi në fushë është rafinuar me pasime më të lehta, mbrojtje më efektive dhe animacione të panumërta që i sjellin të gjitha në jetë, megjithatë hija e lojërave të fatit duket mbi të gjitha. Ky ka qenë rasti që kur Ultimate Team u prezantua 14 vjet më parë, kështu që asnjë nga këto nuk është befasi. Dhe me Kupën e ardhshme të Botës që do të zhvillohet në Katar – një vend i njohur për sportet që pastron rekordin e tij të të drejtave të njeriut – është e gjitha e barabartë për kursin kur bëhet fjalë për futbollin. Epokës së FIFA-s mund të marrë fund, por EA Sports FC ka të ngjarë të fillojë në të njëjtën mënyrë: duke ofruar një lojë fantastike futbolli që përndryshe konsumohet nga një rrëmbim shfrytëzues i parave.

Prev Post
Next Post

Thanks for subscribing!

This email has been registered!

Shop the look

Choose Options

Recently Viewed

Edit Option
Have Questions?
Back In Stock Notification
Compare
Product SKURatingDescription Collection Availability Product Type Other Details
Terms & Conditions
This document is an agreement concluded between ALBAGAME shpk, NUIS L21715015U, having its seat and registered address at Rruga "Mujo Ulqinaku", Nr. 22, Tirana, Albania (“ALBAGAME”, “we” or “us”), an Albanian limited liability company. and the respective clients, which provides the general conditions for clients of buying online products via the Albagame website www.albagame.al (hereinafter referred to as “General conditions”) Please read these Terms of Service carefully before accessing or using our website. By accessing or using any part of the site, you agree to be bound by these Terms of Service. If you do not agree to all the terms and conditions of this agreement, then you may not access the website or use any services. If these Terms of Service are considered an offer, acceptance is expressly limited to these Terms of Service. For more info please go to Terms Of Service.
this is just a warning
Login
Shopping Cart
0 items